aldriggeupp.blogg.se

Aldrig sluta kämpa för dina drömmar.

Presentation!

Publicerad 2013-10-11 06:48:00 i Allmänt,

Hej.
 
Sandra heter jag. Bor i Märsta med min Sambo Marcus men är uppväxt i Viksjö, Järfälla.
 
Jag arbetar på Sats men håller just nu på att utbilda mig till personligtränare. Del 2 av 3 är nu avklarat av kursen! 
 
Som ni förstår har jag ett stort intresse för hälsa och träning. Till våren har jag sökt in till en dietist utbildning som jag hoppas jag kommer in på.
 
I övrigt har jag en stor familj med många syskon varav jag är den äldsta. Har även underbara vänner som jag nu träffar alldeles för sällan!
 
Så varför aldrig ge upp?
 
Jo, jag har kämpat för att finna balans i mitt liv i tre år nu. Har varit mycket sjuk och haft bl.a. Ortorexi och UNS, unspecified eating disorder. Men nu har jag bestämt mig att leva som jag lär. Sluta gnälla, ta tag i mitt liv, äga min kropp och mina val samt misstag, utbilda mig och utvecklas inom den bransh jag så älskar. Det är aldrig försent att nå sina mål! Dags för min dröm att bli verklighet. 
 
 
P.s Välkommen hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela